zs         zs

Pasování školáků 2019 12. 6. 2019

Atletické hrátky 2019 11.6.2019

Fotbalový turnaj hradeckých MŠ 6.6. 2019

V konkurenci 14 týmů hradeckých MŠ jsme vybojovali stříbro!!!

O Smolíčkovi - hudební pohádka 3. 6. 2019

Čarodějnický rej 2019 30. 4. 2019

A takhle se vašim dětem spalo v Radvanicích... 26. 4. 2019

Škola v přírodě - 4. den 26. 4. 2019

…a máme tu závěrečný den. Přestože se děti těšily domů, poslední den v Jestřebích horách si užily. Po snídani zaplnily poslední stránku cestovního deníčku, převzaly odměny za statečnost a samostatnost, a pak jsme se pustili do balení kufrů. Paní učitelky se náležitě zapotily (hlavně při nošení kufrů z patra), ale děti pomáhaly, co jim síly stačily. Poté jsme se vydali na malý výlet po okolí a zkontrolovali lesní domečky z úterní výpravy do lesa. Po obědových špagetách si ještě děti hrály na hřišti a ani nepostřehly přijíždějící autobus. Při pohádce nám cesta utekla jako voda… a ostatní vám již děti poví samy…:-)

Škola v přírodě - 3. den 25. 4. 2019

Posíláme další pozdrav z Radvanic. Dnes nás probudilo sluníčko a neschovalo se za celý den ani na okamžik. Snídaně byla opět formou švédského stolu (ale stejně nejvíc frčí čokokuličky s mlékem:-). Po snídani přijel poštovský panáček, potiskali jsme památeční trička (Pozor – asi nevydrží praní:-(…) a vyrobili loupežnické lucerničky. Pak nás již takřka letní počasí vylákalo na hřiště potrénovat fotbal, florbal, skákání přes švihadlo a další míčové hrátky. Na oběd nás posilnila zeleninová polévka, brambory, baby mrkvička a kuřecí plátek. Odpočinek jsme velmi zkrátili a vydali se do bývalého dolu Celestýn, kde má střelnici hradecká Policie. Velké vyznamenání a poděkování patří panu Jahelkovi, který pro nás s početnou zásahovou jednotkou připravil odpolední pestrý program. Nechyběla ani střelba na cíl a jízda terénním vozidlem. Zpáteční cestu jsme si zpestřili okružní vycházkovou trasou s vyhlídkou na Jestřebí hory, hraniční Bor i hory Orlické. Ještě před večeří děti stihly “napsat” deníčky. Nezaháleli jsme ani večer: zazpívali jsme hostům i kuchyňskému personálu, provedli důkladnou očistu a po pohádce děti bez protestů zalezly do postýlek. Jsou stále moc statečné, poslušné… no prostě príííííííííííííííma. A už se na vás samozřejmě móóóóc těší.

Škola v přírodě - 2. den 24. 4. 2019

Noc byla klidná, děti se vyspaly do růžova. Probudili jsme se do zamračeného a trochu větrného dne, ale to nám nikterak neubralo na dobré náladě. Po výtečné snídani (co hrdlo ráčí:-), jsme napsali (nakreslili:-) pohlednice, přečetli si loupežnickou pohádku, dívky vyrobily korále a zrcátko pro loupežnici Manku a kluci hustý plnovous pro Rumcajse. Po sváče jsme vyrazili na poštu odeslat vám pozdravy a na hřiště se pořádně proběhat. Posilněni vydatným obědem (hovězí vývar, bramborová kaše a hovězí na kmíně) a krátkým odpočinkem jsme se vydali do Jestřebích hor vypátrat tlupu loupežníků. Kráčeli jsme cestou necestou vzhůru do kopce a ještě cestou plnili nesnadné úkoly. Vše jsme zvládli a dokonce jsme našli i poklad loupežníka Lotranda ukrytý v těžko přístupných skalách. Ani po večeři jsme nezaháleli. Důkladně jsme se vydrhli, zazpívali si a ještě řádili na pyžamové diskotéce. Buďte bez obav, vaše dítka jsou úžasná, usměvavá, samostatná, stále hladová… a zatím nekape ani z nebe ani z jejich kukadel:-)

Škola v přírodě Radvanice 1. den 23.42019

Ahooj, zdraví vás loupežníci z Radvanic!!! Cesta proběhla v pořádku, všichni jsme vesele koukali z okna nebo sledovali pohádku. Po příjezdu jsme napnuli všechny svaly a dovezli si každý svůj kufr k penzionu. Po ubytování, v moc pěkných pokojích, jsme šli obhlédnout terén. Počasí nám přálo a dokonce vysvitlo sluníčko. K obědu jsme měli výbornou rajskou polévku a echt český knedlík, zelí a vepřovou J. Odpoledne jsme vyrazili do blízkého lesíka, kde si pro nás vrchní loupežnice připravily hry a hledání pokladu. Sice spadlo pár kapek, ale to nám vůbec nevadilo. K večeři nám naservíroval pan kuchař rizoto s červenou řepou, která nám chutnala úplně famózně a nestačili jsme si ji přidávat. Přejeme vám klidnou noc a zítra se můžete zase těšit na příval informací!!!

P.S. Všichni jsme v pořádku, nikdo nepláče a malé stesky jsme zahnali rychlostí blesku J!!!

Jarní koncert 15.4.2019

Bruslení v Hradci 14. 2. 2019

Zdravá pětka 28.1.2019

Bruslení na Biřičce 25. 1. 2019

Mrazivé počasí nám umožnilo využít na bruslení i hradecký rybník Biřička. Děkujeme paní Zuzce Jedličkové za odvoz batohů i pomoc s nazouváním bruslí.

Tři králové 7. 1. 2019

Jitro - hudební pohádka 11. 10. 2018

Knihovna Malšovice 9. 10. 2018

Noc ve školce 4. 10. 2018

Zdravíme z noční školky… Všechny děti již spí. Byly neskutečně statečné, což jste zjistili již při loučení:-) Celý večer se obešel bez slziček. Děti si vyrobily pytle na bramborová strašidélka, navštívily kino s popcornem, pojedly pečené brambory, ovoce a zeleninu a po zahradě hledaly poztrácené kamarády strašidélka Brambůrky… a pak vyčistit zoubky, pohádky na dobrou noc…

Bramboriáda 4. 10. 2018

Prosíme fotografy z řad rodičů o dalších zaslání fotografií… Děkujeme.